|| | | | |
 

February 3, 2014

Mine.

External hard disk. Yes, they are one of my things that i love them so much. But why?
External hard disk
Macam simple je benda tu, but kalau data dia hilang, tak ke nanges aku d sini. Ada beribu file yg aku kumpul dari tahun 2009. Lama kot.
Yg memenuhkan external nie benda2 alah dari Korea laa. Akmaklum laa, saya ni peminat tegar crita ngn lagu2 dr sana. but cita2 japan, english and lain2 ade je. hehe
tak caye? Sila lihat ni. 

antara file

Variety show dari korea, okay serious best. Mmg best laa. 
Running man, Superman returns and others memang dalam benda ni. 


Harapan saya, external nie mampu trus berbakti kpada tuannya sehingga dua tiga tahun lagi sblum tuannya meggantikan mereka mereka dengan yg baru yea.
Terima kasih saya for the precious memory together. *sweet gitu u all.


No comments: