|| | | | |
 

July 23, 2010

aku dan blog ?

di mlm yg hening nie.
mata aku berpinar2 saat nk tulis blog nie.
berair pn ade jugk nie.
mne x nye,
mte kte ngntok , tgn kte . ' tulis la lg cyunk ,
otak plak kte , ' ade aku ksah ! '
ngntok gle.
tp blog pnye psal,
aku teruskan.
bak kte ckgu aku,
life must go on .
or not
u will JAHANAM !
fuh !
dasyat2 gak la ayat ckgu aku nie.
tp, ade mkne yg mndalam tue klu korg nk phm .
haha~~~
aku bngge ngn dri aku nie.
1st time beb tlis blog .
xthu nk merapu pe.
men taip je.
klu korg rse aku cm biol cket.
stndart ar tue,
nie mmg aku pn.
alaa.............
aku nk tulis blog pn pyah plak !
tbe2 budak dorm aku psg lgu kuat nk mmpus !
nie yg mnyebabkn nfsu mnyanyi ku mmberontak .
hilang hbis idea nk tulis .
aduyai..
sadisadisadis.,
huhuhuhuhu~~
tp pe pn, aku kne berjaya siapkn blog aku yg 1st nie.
msti bngga kaum krabat anggota bdan ku dgn aku.
krana kebolehan aku mnahan nafsu tidoku !
tahniah la teen !
u r da bes ,
haha~
ok la.
aku rse dekat sni je la
tahap percubaan aku terhadap blog nie.
so seee u soon lalix !
ilysm !
<3>

1 comment:

missblank said...

my 1st blog is here ryte now !